Caurspīdīgi kaķi, caurspīdīga nākotne

Pateicoties dalībai Latvijas Mazo un vidējo uzņēmumu asociācijā, vienam no Sešu Kaķu pārstāvjiem vakar bija tā laime apmeklēt Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras rīkoto semināru Harizmātisks satura mārketings jeb Kā pārdot ar radikālu caurspīdību, ko vadīja sakarīgais un interesantais Toms Kreicbergs.

Atklātība beidzot nāk modē

Dažiem jau no dzimšanas ir alerģija pret makaronu karināšanu uz ausīm, un izrādās – tā ir normāla millennials paaudzes iezīme.

Sešiem Kaķiem bija patiess prieks iepazīties ar domubiedriem, kuri apzinās, ka ir beidzies slavas laiks tiem pārdevējiem, kuri eskimosiem māk pārdot sniegu un vēl lepojas ar šo prasmi.

Atļauja justies labi

Ja kāds jūt diskomfortu, pārspīlējot produkta priekšrocības, piemelojot vai kaut ko noklusējot, tad labā ziņā ir tāda, ka to visu drīkst vienkārši izbeigt. 

Tātad, kā pareizi manipulēt ?

Nē, joks. Manipulācija nav vajadzīga, ja Tev ir labs produkts un ja Tu vēlies palīdzēt savam Klientam. Savukārt, ja laba produkta nav, tad varbūt jābeidz pārdot to mēslu !?

Pateicoties kaut vai tikai sociālajiem tīkliem, mūsdienās informācijas aprite ir tik ātra, ka nav iespējams noslēpt savus nedarbus vai nekrietnos nolūkus. Labāk pat nemēģināt. 

Vai stāstīt Klientam par riskiem & mīnusiem ?

Jā, stāstīt. Vēlams uzreiz, pirms viņš pajautā.

Tu vari Klientam izskaidrot sava produkta mīnusus un pastāstīt, kā tos novērst ? Lieliski. Saprātīgs Klients izvēlēsies Tavu, nevis konkurenta produktu, kura trūkumi sākumā tiek noliegti, bet skaidrs, ka vēlāk sagādās nejauku pārsteigumu.

Katram sava uts. Kurš saka, ka viņam nav, tam ir divas.

Kāds ir blakusefekts rūpēm par Klientu ?

Tu jūties laimīgāks.

Klienti nav muļķi, pārdevēji nav meļi

Tas nav naivs sapnis. Klientiem ir apnicis, ka viņiem kaut ko mēģina iesmērēt, bet pārdevējiem ir apnicis piemelot.

Pasaule kļūst labāka!

 

Raksta beigās obligātais call to action ?

Nu, labi.

Veidojam caurspīdīgu nākotni kopā!

 

Kontakti 
Uz mājas lapas sākumu